Október a mellrák hónapja, és számos portálon találkozhattatok a szokásos rózsaszín szalaggal és a kampány részeként megjelent figyelemfelhívó cikkekkel. A Topánka blog is csatlakozik a megelőzés jegyében folyó küzdelemhez... a saját módján. Ma bemutatok pár olyan tervezőt, akik felkarolták az ügyet.
Sok világcég a kampányidőszakhoz kapcsolódva újabb és újabb termékekkel áll elő, hogy a vásárlások után befolyt összegből támogassák a rákkutatást illetve a rák elleni harcot. Talán te is találkoztál már a Nike, a Sketchers és a Reebok rózsaszín szalagos futócipőivel (érdekességképp: az idei szezonban az NFL liga egyes játékosai is rózsaszín cipőben játszanak a mellrák elleni kampány részeként), de nem csak a sportszergyártók szállnak harcba a jó célért. Fergie például saját cipőkollekciójában dobta piacra ezt az élénk rózsaszín cipőt, kilencven dollárért. Az eladások után származó teljes összeget a rákkutatásra fordítják.
A múlt évhez hasonlóan a holland designerteam, a Manfield is egy szuperstílusos magassarkúval kívánja felhívni a figyelmet a mellrák hónapjára. Idén egy szalagos bokacsizmával rukkoltak elő, ami a tavalyi strasszos pömpszhöz hasonlóan limitált példányszámban kapható, a bevételek a Pink Ribbon holland szervezetéhez kerülnek.
Az Atelier stúdió a Lisa nevű modelljével kíván a jó cél érdekében akciózni.
A QVC tévécsatorna pedig több neves tervező összefogásával évenként cipővásárt rendez, az aukció bevétele szintén a jótékonysági szervezetek kasszáját gyarapítja. A múlt héten megrendezésre került eseményen idén ezek a cipők kerültek kalapács alá.
Te vásárolnál rózsaszín" termékeket, hogy így támogasd az ügyet?